Dostawa i zwroty
Dostawa
W Matcha Shop dbamy o to, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko, bezpiecznie i w idealnym stanie.
Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i paczkomatami.
Opcje dostawy:
-
Paczkomaty InPost – szybka i wygodna dostawa 24/7, zwykle w ciągu 1–2 dni roboczych.
Koszty dostawy:
-
Paczkomat InPost – od 12,99 zł
-
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 199 zł (dotyczy przesyłek na terenie Polski).
Zamówienia z weekendu i świąt realizujemy w najbliższy dzień roboczy.
Polityka zwrotów i reklamacji
Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze!
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
Jak dokonać zwrotu:
-
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, znajdziesz go w zakładce kontakt.
-
W wiadomości podaj numer zamówienia oraz informację o produkcie, który chcesz zwrócić.
-
Odesłany produkt powinien być w oryginalnym, nieotwieranym opakowaniu.
-
Po otrzymaniu przesyłki i weryfikacji stanu produktu, dokonamy zwrotu środków w ciągu 14 dni tą samą metodą, którą dokonano płatności.
Reklamacje
Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone lub otrzymałeś niewłaściwy produkt, prosimy o kontakt w ciągu 3 dni od otrzymania paczki, poprzez formularz kontaktowy dostępny w zakładce kontakt.
Dołącz zdjęcia uszkodzenia lub niezgodności – pomoże nam to szybciej rozwiązać sprawę.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od daty zgłoszenia.
Dodatkowe informacje
-
Nie przyjmujemy zwrotów produktów otwartych lub używanych (ze względów higienicznych).
-
Produkty spożywcze, takie jak matcha, mogą być zwracane tylko w przypadku, gdy opakowanie nie zostało naruszone.
